Σελίδες

nyx κερί για τα ατίθασα φρύδια

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015


Νέο και ωραίο προϊόν,  δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά σκοπεύω να το κάνω.... Μου άρεσε σαν ιδέα και αγαπώ την nyx. Ιδιαίτερο θέμα με ατίθασα φρύδια δεν έχω για είμαι ειλικρινής αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Μπορείτε να κρατήστε το σχήμα των φρυδιών σας όλη τη μέρα με το νέο eyebrow shaper από την nyx. 
Είναι κερί σε μορφή μολυβιού εμπλουτισμένο με βιταμίνη Ε, βοηθάει να τιθασεύσετε ακόμα και τις πιο ατίθασες τριχούλες από τα φρύδια σας. 

Συμπληρώστε τα φρύδια σας με μολύβι ή σκιά, περάστε το κερί από πάνω για να κλειδώσετε το αποτέλεσμα.


Τιμή 12,95 ευρώ.



Αναμένετε για review...τα φιλιά μου!!!!

2 σχόλια:

  1. Μου φαίνεται πολύ καλή επιλογή και πολύ έξυπνο!

    Φιλάκια,
    Αγγελική από www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γω αυτό σκεφτηκα και το ανέβασα παρόλο που δεν το εχω δοκιμασει ακομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS