Σελίδες

Περιποίηση κάτω άκρων

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Μη ξεγελιέστε…Πλησιάζει η άνοιξη…


Είναι καλύτερα να ξεκινήσετε τη φροντίδα στα πόδια σας από τώρα…παρά να περιμένετε να φτάσει τελευταία στιγμή η ώρα που θα θέλετε να βάλετε τα ανοιχτά σας παπούτσια και θα τρέχετε στις αισθητικούς.
Το δικό μου πρόβλημα εντοπίζεται στις σκληρύνσεις στις φτέρνες. Δεν έχω σκασίματα, απλά το δέρμα είναι πολύ αφυδατωμένο και σκληρό.

Για μεγάλο διάστημα χρησιμοποιούσα την κρέμα κατά gehwol med callus cream, περιέχει 75 ml και κοστίζει 10 ευρώ. 


Πραγματικά μαλακώνει πολύ το δέρμα…αλλά θέλει χρήση καθημερινά ανελλιπώς…
Δείτε αναλυτικό post εδώ 

Τελευταία φανταστική ανακάλυψη… natura siberica , natural Siberian foot butter 120 ml στα 11,96 ευρώ.. δείτε εδώ



Περιέχει κινέζικη σχισάνδα, έλαιο σιβηρικού κέδρου, έλαιο λεβάντας  για την επούλωση ρωγμών, κάλων και άλλων βλαβών….  βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και ενυδατώνει σε βάθος. 



Το άρωμα είναι τόοοοοοοσο φανταστικόοοοο…είναι ακριβώς σαν σορμπέ  λεμόνι…η υφή είναι σαν πραγματικό σορμπέ και γενικά έχω ενθουσιαστεί τόοοοσο πολύ..

Καταρχήν η ποσότητα είναι πάρα πολύ μεγάλη  μέχρι που έδωσα και στη μαμά μου τουλάχιστον 50 ml να δοκιμάσει γιατί αυτή έχει ρωγμές κατά καιρούς και μου είπε ότι είναι ότι πιο ενυδατικό έχει δοκιμάσει.
Σε σημείο να έχουν μαλακώσει ακόμη και τα χέρια της επειδή το εφαρμόζει και κάνει μασάζ.

Όπως καταλαβαίνετε έχω βάλει και τη μαμά στο κόλπο των δοκιμών, να έχω και μια δεύτερη άποψη. Μου είπε μόλις τελειώσει να της παραγγείλω……

Εφαρμόζω σχεδόν κάθε βράδυ…βάζω και μια καλτσούλα και η ενυδάτωση είναι φοβερή.

Διαφορετικά αν σας ζεσταίνουν οι κάλτσες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφανη μεμβράνη και ένα pom pon δισκίο από βαμβάκι, θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα.


Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα πραγματικά.

Ας δούμε όμως τα βήματα ένα ένα πριν καταλήξουμε στην τελική ενυδάτωση.

Πριν μπείτε στο μπάνιο, αν δείτε ότι η φτέρνα ή στο κάτω μέρος του ποδιού ή στα πλάγια η επιφάνεια είναι λευκή, σημαίνει, νεκρά κύτταρα, αφυδάτωση και ένα σωρό άλλα…..πάρτε τη ράσπα σας ή την ελαφρόπετρα και τρίψτε, έτσι χωρίς νερό….


θα δείτε ένα σύννεφο να απλώνεται…αλλά συνεχίστε μην πτοείστε, μόλις αφαιρέσατε αρκετές στοιβάδες από νεκρά κύτταρα.

Μπείτε για μπάνιο και αφού βγείτε από το μπάνιο…συνεχίστε το τρίψιμο…..


Σκουπίστε καλά, πολύ καλά, τα πόδια σας, και ανάμεσα στα δάχτυλα γιατί η υγρασία κρύβει κινδύνους πολλούς.

Ενυδατώστε κάνοντας μασάζ με το βούτυρο της natura siberica και θα δείτε τεράστια διαφορά.

Αν θέλετε ένα ολοκληρωμένο ποδόλουτρο…μπορείτε να χρησιμοποιήστε μια οικιακή συσκευή μασάζ….


Εγώ έχω επιλέξει της aeg τη συσκευή για ποδόλουτρο που κοστίζει 30 ευρώ, έχει τέσσερα επίπεδα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και χωρίς νερό. 
Έχει δονήσεις και μπουρμπουλίθρες και είναι τόσο χαλαρωτική η χρήση του.

Το μόνο μειονέκτημά του είναι ότι δεν είναι ιδανικό για χρήση αλάτων ή αιθέριων ελαίων.
Παρ όλα αυτά.. κάνει καλή δουλειά.

Μουλιάζετε τα πόδια σας για 15 με 20 λεπτά, μετά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη ράσπα.

Εγώ έχω ξεκινήσει ήδη τις προετοιμασίες, γιατί όσο να ναι το χειμώνα παραμελούμε τα πόδια μας.


Αυτά για σήμερα…τα λέμε σύντομα…….

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. είδα λίγο ήλιο και ξεκίνησα να μαζεύω τα χειμωνιάτικα...χα αχαχαχαα...ετοιμάζομαι για ξώφτερνα χαχαχαχαχ....φιλιάααααα

      Διαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS