Σελίδες

Πινέλα make up/ φρύδια, χείλη, σκιές

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015



Ήρθαν, ήρθαν τα καινούργια μου πινέλα!!!

Έχω ήδη λατρέψει το σφουγγαράκι της real techniques και αποφάσισα να δοκιμάσω και τα πινέλα. Έψαχνα να αντικαταστήσω το πινέλο μου για το ρούζ, ένα της shephora,που το έχω πάααρα πολλά χρόνια χωρίς να μου έχει φύγει ούτε μια τρίχα. Απλά ήθελα μια αλλαγή γιατί το δικό μου δεν ήταν πολύ φουντωτό. 

Θα το χρησιμοποιώ πλέον στα ταξίδια μου.

Βρήκα που λέτε την ευκαιρία αυτή, με 18 δολάρια το σετ, που περιλαμβάνει:

Το πινελάκι λεπτομέρειας το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κονσίλερ σε μικρά σημεία ή ως πινέλο για κραγιόν

Το μυτερό πινέλο για το foundation

Το πινέλο για πούδρα ή οτιδήποτε mineral

Και τέλος το πινέλο για contour για τις γυαλάδες ή το ρούζ.

Είχε επίσης δώρο μια μαύρη θήκη με φερμουάρ.

Αυτό που μου άρεσε στη real technique είναι ότι τα πινέλα της γενικά είναι πολυχρηστικά. Δεν είναι το κάθε πινέλο για μια μόνο δουλειά.

Το μυτερό πινέλο για το foundation, τουλάχιστον σε εμένα, δεν κάνει γραμμές, απλώνετε ομοιόμορφα και επειδή από δω και πέρα είπα είπα ότι θα δώσω ιδιαίτερη προσοχή στο καθαρισμό των εργαλείων μακιγιάζ που χρησιμοποιώ, τη μια θα χρησιμοποιώ το σφουγγαράκι, την άλλη το πινέλο.

Το πινέλο για την πούδρα έχει νορμάλ μέγεθος και απλώνει ομοιόμορφα το προϊόν ωραία στο πρόσωπο.

Τέλος το πινέλο για ρούζ, και highlighters είναι φουσκωτό και μπορείς να το δουλέψεις πολύ καλά.

Η αγορά ήταν από το www.iherb.com
Μπορείτε όμως να τα βρείτε και εδώ 


Και μιας που ανέφερα για σετ, να σας πω και τι να μην αγοράσετε.

Μην επιλέγετε τα φτηνά σετ με πολλές βούρτσες. Όπως έκανα πχ εγώ. Το πιο πιθανό είναι να μην πραγματοποιούν αυτό που υπόσχονται.
Καλό θα ήταν βασικά να το έχετε μπροστά σας για να δείτε είναι μαλακές οι τρίχες, είναι συνθετικές κτλ.






Έχω ήδη αγοράσει μια αποτυχία από το e bay, το βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία.
Εμφανισιακά είναι πανέμορφα αλλά από τα 10 χρησιμοποιώ το ένα με ο ζόρι.

Κάντε την έρευνα σας πριν καταλήξετε.


Πάμε να δούμε τα μεμονωμένα πινέλα τώρα...


Πινέλο για τα φρύδια.

Το μαύρο είναι αμφιβόλου ποιότητας από το e bay, είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν με βόλεψε καθόλου για να είμαι ειλικρινής. Το άλλο το αγόρασα γύρω στα δυο ευρώ από το hondos center, έχει μαλακή και εύκαμπτη τρίχα, είναι ακριβείας και με καλύπτει απόλυτα.  

ΥΓ. σε επόμενο post θα σας δείξω πως να βάφετε τα φρύδια, σε νορμάλ επίπεδα πάντα.


Αυτά τα δυο νομίζω τα είχα αγοράσει από το beauty shop, έχει καιρό και δεν θυμάμαι. Το πινελάκια για τη σκιά είναι πολύ καλό όπως και αυτό για το κραγιόν. Πάντα να χρησιμοποιείτε πινελάκι για να εφαρμόσετε το κραγιόν, απλώνεται καλύτερα και αναδεικνύεται το χρώμα του καλύτερα.


Πινέλο για eye liner. Πολύ εύκολο στη χρήση λόγο της καμπύλης του. Ενδείκνυται για eye liner σε μορφή τζέλ, αυτά στο βαζάκι δηλαδή και εγώ επειδή πλέον δεν χρησιμοποιώ eye liner σε βαζάκι, περνάω την κόλλα στις βλεφαρίδες με αυτό, χαμένο δεν πήγε...


Αυτό το πινέλο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να λείπει από το σετ σας. Η σκιά αναμειγνύεται τόσο όμορφα με αυτό, δεν κάνει γραμμές και γενικά είναι τέλειο...είναι το γνωστό blending για τις σκιές, πραγματικά θα με θυμηθείτε όταν το δοκιμάσετε.
Εγώ χρησιμοποιώ της elf, οικονομικό και καλό έχω να πώ.
Είμαι εδώ για ερωτήσεις....

xoxo see you soon!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS