Σελίδες

Λάδι korres

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015



summer summer summer!!!!finaly...Παραλία, μαγιό και βουτιές.... Γι αυτό έχω προετοιμαστεί και για φέτος...

Την καρύδα αλλά και τα καρύδια τα αγαπώ ιδιαιτέρως.. Γι αυτό και όταν ανακάλυψα αυτό το λάδι θέλησα να το δοκιμάσω. 
Ας ξεκινήσω λοιπόν...
Το βιολογικό έλαιο από καρύδι προσφέρει φυσική προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία, ενώ παράλληλα το έλαιο καρύδας, βιολογικής προέλευσης διατηρεί την επιδερμίδα απαλή και ελαστική. Το λάδι καρυδιάς είναι ένα χρυσοκίτρινο λάδι το οποίο παράγεται από την εκχύλιση της ψίχας του καρυδιού. Είναι πλούσιο σε λινολεικό οξύ το οποίο βοηθάει σημαντικά στην αναζωογόνηση, τόνωση και ενυδάτωση του ξηρού ή ερεθισμένου από τον ήλιο δέρματος. Το λάδι καρυδιάς είναι πλούσιο σε κινναμωμικό οξύ, προσφέροντας φυσική προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία.

Εγώ το παρήγγειλα από ιντερνετικό φαρμακείο, ήταν σε προσφορά, δυο μαζί.

Δεν είναι λιπαρό και απορροφάται εύκολα. Μυρίζει καρύδα όχι πολύ έντονα και για είμαι ειλικρινής κάθε φορά που το βάζω μου μυρίζει πορτοκάλι #$%@*(^! τι να πώ......η μυρωδιά είναι τέλεια πάντως.

Σημαντικό επίσης, ότι χρησιμοποιείται και στο πρόσωπο.
Έχω ήδη τελειώσει το μισό και παραπάνω μπουκάλι και έχω ενθουσιαστεί γιατί δεν είναι σαν τα άλλα λάδια όπου όταν βουτάς στη θάλασσα είναι σαν να είσαι μέσα σε πετρελαιοκηλίδα, ούτε είσαι σαν γλιστερό χέλι.

Δεν μένει πάνω στο δέρμα σου να σε "πνίγει" και να σε ζεσταίνει και έχει προστασία spf 10.

*tip: Μην πλακωθείτε στα λάσια από το πρώτο μπάνιο, είναι κρίμα να μεταμορφωθείτε σε αστακούς από την πρώτη ημέρα των διακοπών.

Καλά μας μπάνια εύχομαι!!!!!!!Καλές διακοπές να έχετε!

Feel free to ask me more!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS