Σελίδες

lets talk about eyeliners

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015



Αρχικά θα πρέπει να μάθετε να ξεχωρίζετε τα είδη των eyeliners. Πάμε να δούμε τι κυκλοφορεί.

Pencil: Μολύβι κοινώς, είναι εύκολο στην εφαρμογή, απλά κάποιες φορές μουντζουρώνει. Σε εμένα πάντα μουντζουρώνει. Ίσως δεν είναι τόσο λείο και απαλό σαν το τζελ ή το υγρό.

Gel ή cream: Επίσης εύκολο στη χρήση του, είναι ματ, που εγώ το αγαπώ το ματ, και «γλιστράει» εύκολα στο μάτι. Αγαπώ τα τζέλ.

Υγρό: Είναι πιο γυαλιστερά, έχουν μύτη σαν βουρτσάκι σαν στυλό. Η μύτη βοηθάει πολύ, βγαίνουν και σε αδιάβροχα, που χρησιμοποιώ εγώ, απλά δεν μου αρέσει που αφήνει τη γυαλάδα, και θέλει λίγη ώρα να στεγνώσει. 

Εγώ χρησιμοποιώ της wet and wild, το HO2, ultra black 881. Είναι αδιάβροχο, γιατί τα δικά μου βλέφαρα ακουμπάνε κάπως στο πάνω μέρος του ματιού με αποτέλεσμα να μουτζουρώνομαι. είναι η τρίτη φορά που το αγοράζω, για το μοναδικό λόγο που θα το άλλαζα είναι ότι είναι ελαφρώς γυαλιστερό και θα ήθελα περισσότερο matte αποτέλεσμα...next time



Ας δούμε τώρα τα χρώματα



Το μαύρο  είναι για αυστηρό και έντονο βλέμα
Το καφέ για smoky,
Το λευκό, στο κάτω βλέφαρο για να δώσετε μεγαλύτερο μέγεθος στο μάτι
Το γκρί για απαλό και φωτεινό ταυτόχρονα
Το nude για μεγαλύτερο και ξεκούραστο μάτι
Το Navy, πράσινο ή μώβ είναι trendy
Το Glitter μην το βάλετε ποτέ...ούπςςς

Αν είστε πρωτάρες ένας εύκολος τρόπος είναι ο εξής: Κάντε τελίτσες κατά μήκος του βλεφάρου και μετά ενώστε, θα έχετε μια ωραιότατη ίσια γραμμή.

Για ένα πιο έντονο αποτέλεσμα και χωρίς κενά, περάστε με μολύβι το εσωτερικό πάνω βλέφαρο…θα δείτε ότι όταν το κάνετε η διαφορά θα είναι μεγάλη.




Ή το παλιό γνωστό κόλπο με το ψαλίδι για τις βλεφαρίδες. Απλώνετε το μολύβι ή ότι χρησιμοποιείτε, στο ψαλίδι, το χρησιμοποιείτε όπως κάθε φορά και voila….



Αν έχετε χρησιμοποιήσει κάτι άλλο πολύ ευχαρίστως να το συζητήσουμε.


byeeeee!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS