Σελίδες

glowbox Ιουλίου

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015



Το περίμενα πως και πως για να δω τι θα έχει για αυτό το μήνα.....Βέβαια οι δικές μου διακοπές αργούν πολύ ακόμα, και θα έχω μέχρι τότε και το κουτί του Αυγούστου, αλλά τα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς δεν είναι ποτέ αρκετά έχω να πώ......



Πάμε να τα δούμε αναλυτικά:

1.erre due/bi-phase cleansing lotion, τιμή: 6,25/10ml



Λοσιόν για αφαίρεση μακιγιάζ η οποία είναι δύο φάσεων, έχει ουδέτερο pH και είναι ιδανική και για την αφαίρεση του αδιάβροχου μακιγιάζ από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών και των χειλιών, ενώ ταυτόχρονα χάρη στην προβιταμίνη Β5 περιποιείται με αγάπη τις βλεφαρίδες σου.

Έχει λάδι, παρόλα αυτά δεν αφήνει λιπαρή την επιδερμίδα, αλλά και να την άφηνε, έχουμε πει πώς πάντα πλένουμε το πρόσωπο μετά την αφαίρεση του μακιγιάζ.
Χρησιμοποιείται σε πρόσωπο και λαιμό.



2. i love vanilla toffee fudge/shower gel, τιμή: 6,50/50ml



Φοβερό άρωμα, πραγματικά σου έρχεται να το φας, όσο κάνεις ντούζ. Μυρίζει εκπληκτικά!!! Πέτυχαν και το δικό μου αγαπημένο άρωμα βανίλιας, οπότε στις διακοπές θα γίνει χαμός!!!


3. i love Strawberries & Milkshake Shimmer and Shine Lip Gloss, τιμή: 3,60€/15ml




lipgloss το οποίο έχει κρεμώδη υφή και την ακαταμάχητη λάμψη. Τα χείλη σου θα δείχνουν ενυδατωμένα και ζουμερά..και με λαχταριστό άρωμα....αλλάααα εγώ δεν αντέχω πλέον τα lipgloss....δεν μπορώ να κολλάνε οι τρίχες απ τα μαλλιά επάνω...και είναι κρίμα γιατί είναι full size, δεν πειράζει θα γίνει δωράκι σε κάποια φίλη....



4. lipsi cosmetics/aphrodite powder τιμή:20€/21 gr



Έχω να πω τα καλύτερα....Καταρχήν η εταιρεία ανήκει σε Έλληνα του εξωτερικού με έδρα την Καλιφόρνια και η ιδέα της επωνυμίας είναι εμπνευσμένη από τους Λειψούς.

Το συγκεκριμένο προϊόν είναι μια πούδρα, άχρωμη, ναι ναι καλά ακούσατε είναι χωρίς χρώμα. Γεγονός που βοηθάει στο να μην παραποιεί τις αποχρώσεις που έχετε δώσει με το foundation σας ή μετά από contouring. 

Αφαιρεί με μια κίνηση την λιπαρότητα και δίνει στο μακιγιάζ σου φυσική λάμψη και περισσότερη διάρκεια.
Ααααα! Είναι και paraben free..

Επάξια κέρδισε μια θέση στη συλλογή μου.



5. madara organic skincare/brightening AHA peel mask τιμή: 6.20€/12.5 ml




Μάσκα εμπλουτισμένη με ενεργά οξέα που χαρίζει άμεσο, λαμπερό αποτέλεσμα. Ο συνδυασμός οξέων φρούτων, Βιταμίνης C από Κυδώνι με ενυδατικό γαλακτικό οξύ και καταπραϋντικό Σαμπούκο, χαρίζουν αποτελεσματική απολέπιση για ακτινοβολούσα και λεία επιδερμίδα. 

Πολύ καλή μάσκα, αισθάνεσαι τη δροσιά από τα φρούτα, εμένα με βοήθησε και στη λιπαρότητα, το δέρμα μου ήταν ματ μετά τη χρήση.



6. sephora/color hit/trick or treat



Χρώμα απίστευτο!!!!Μεγάλη διάρκεια!!!Χρώμα ώστε να τραβήξει τα βλέμματα. Το χρώμα της κολοκύθας για το καλοκαίρι είναι ότι πρέπει.

Με δυο στρώσεις, αναδεικνύεται το χρώμα τέλεια.


7. erre due/μάσκα θρέψης και αναδόμησης




η μάσκα αυτή είναι για ξηρά και αφυδατωμένα δέρματα κατά βάση, γι αυτό και δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.

Βέβαια μετά τις διακοπές, με τόση ηλιοθεραπεία που θα έχω κάνει σίγουρα θα χρειάζομαι ενυδάτωση, οπότε την αφήνω για τότε.

Περιέχει βούτυρο καριτέ που είναι λατρεμένο, παλαιότερα το χρησιμοποιούσα με λάδι καρύδας, σαν ενυδατική ή σαν μάσκα μαλλιών. 



have a nice holiday!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS