Σελίδες

Mario Badescu

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Dry lotion από την Mario Badescu.....


Έχω καταενθουσιαστεί......Μιλάμε για το τέλειο προϊόν....είναι ακόμα σε προσφορά, θα σας ενημερώσω πιο κάτω.

Η dry lotion είμαι λοσιόν, που "καίει" τα σπυράκια. Τα συρρικνώνει και προλαμβάνει την εξάπλωσή τους. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόσωπο και στήθος.


Είναι ταχείας δράσης, για αποτελεσματική θεραπεία των σημείων ακμής. Είναι εμπλουτισμένη με σαλικυλικό οξύ, 
καλαμίνη και άλλα συστατικά στεγνώνει γρήγορα, αυτό το προϊόν θα συρρικνωσει τα σπυράκια σχεδόν εν μία νυκτί, ενώ κοιμάστε. Ενώ άλλες θεραπείες ακμής συχνά μπορούν να είναι πολύ επιθετικές και να ερεθίζουν, αυτό το προϊόν είναι ασφαλές και αποτελεσματικό για όλους τους τύπους δέρματος.

Αυτό που κάνετε είναι το βράδυ πρίν πέσετε για ύπνο, βουτάτε μια μπατονέτα, να φτάσει καλά μέχρι τον πάτο από το μπουκαλάκι, να αγγίζει το ρόζ περιεχόμενο και μετά τοποθετείτε πάνω στο σπυράκι. Αυτό στεγνώνει και πρωί το σπυράκι θα έχει εξαφανιστεί.

Είναι πραγματικά τέλειο, εγώ όταν το πρωτοχρησιμοποίησα πάλευα με ελαφριά, μετ εφηβική ακμή και μου καθάρισε το πρόσωπο πραγματικά. 

Έχει αρκετά έντονη μυρωδιά, ανεκτή όμως, ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΝΑΚΙΝΕΊΤΕ το μπουκαλάκι, το γράφει και στις οδηγίες χρήσης, διαβάστε τις προσεκτικά.

Εγώ το βρήκα εδώ έψαξα πολύ και δεν έχω βρει φτηνότερο, ούτε καν στο εξωτερικό.

Αν εσείς βρείτε κάτι πιο φτηνό πραγματικά θα ήθελα να το μάθω.

Τα φιλιά μου σε όλους!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS