Σελίδες

tip of the week

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015



shimmer



Αν έχετε λιπαρό δέρμα, μην χρησιμοποιείτε μεγάλη ποσότητα από shimmer, χρησιμοποιείτε ρούζ με shimmer, μη χρησιμοποιείτε σκιές
με shimmer, προτιμήστε τις matte εκδόσεις, κολακεύουν περισσότερο. 
Μπορείτε άνετα να χρησιμοποιήσετε shimmer σκιά στο εσωτερικό του ματιού για λάμψη.


dry mascara



Κανονικά αλλάζουμε μάσκαρα ανά 6 μηνο maximum.
Τώρα σε περίπτωση που η μάσκαρα αρχίσει να κάνει κόμπους, ρίξτε 2-3 σταγόνες, από τις σταγόνες για τα μάτια σας.
Το baby oil, επίσης λειτουργεί καλά.


Σπασμένες σκιές



Σπάστε τελείως τα εναπομείναντα κομματάκια όσο πιο πολύ μπορείτε, ρίξτε λίγες σταγόνες από καθαρό, λευκό οινόπνευμα, θα το καταλάβετε από μόνες σας πόσο χρειάζεται.  Το ταμπονάρετε με μια ροδέλα βαμβάκι και αφήνετε να εξατμιστεί .
Έτοιμο και σαν καινούργιο το παλιό σπασμένο σας προϊόν.
Εγώ το έκανα με ένα προϊόν της avon diamond shimmer pearls, ήταν πέρλες, τις έσπασα και το έκανα επίπεδο.


Ψαλίδι για τις βλεφαρίδες



Το ψαλίδι για τις βλεφαρίδες το χρησιμοποιούμε αποκλειστικά ΠΡΙΝ βάλουμε μάσκαρα, ποτέ μα ποτέ μετά, πρώτον γιατί σπάει τις βλεφαρίδες, δεύτερον γιατί το αποτέλεσμα δεν  είναι φυσικό.
Θα μπορούσατε για καλύτερο αποτέλεσμα να ζεστάνετε το ψαλιδάκι με το σεσουάρ.
Εγώ το δοκίμασα πάντως και όντως, έκαναν ωραία καμπύλη.
***Προσοχή, όχι να το κάψετε γιατί αν σας ακουμπήσει στο πρόσωπο, την πατήσατε.


Βουρτσάκια μάσκαρας



Τα δικά μου τα αγόρασα από το ebay. Τα χρησιμοποιώ, για να βάζω καστορέλαιο στις βλεφαρίδες και τα φρύδια, ή για να χτενίζω τα φρύδια κατά το μακιγιάζ.


Καθαρισμός Πινέλων make up



Εγώ τα δικά μου, ανά δυο εβδομάδες, τα πλένω με dettol για τα χέρια, και τα βυθίζω μετά σε βραστό νερό για 2-3 λεπτά. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαμπουάν, κάνει πολύ καλή δουλειά.

Επίσης μετά από κάθε χρήση τα ψεκάζω, χρησιμοποιώντας  το spray bottle μου, με καθαρό λευκό οινόπνευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS