Σελίδες

nails

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015


Για να είμαι ειλικρινείς δεν τα έφτιαξα μόνη μου, είπα να κάνω ένα  δώρο στον εαυτό μου!!!!!! Παρ όλα αυτά postαρω το σχέδιο γιατί μου άρεσε πάρα πολύ και για άνοιξη αλλά και για καλοκαίρι.......
Είναι ένα απαλό ρόζ σε συνδυασμό με πράσινο κ αυτοκόλλητο από τριαντάφυλλο. Είναι πολύ παλ τα χρώματα, επειδή εγώ έχω θέμα με τα χρώματα στα νύχια, δηλαδή απεχθάνομαι τα υπερφορτωμένα νύχια, και δεν μου κάθετε καλά για παράδειγμα να έχω σκούρο μώβ νύχι και να φοράω πράσινα.....
δεν μου κάθεται καλά...γι αυτό και επιλέγω πάντα ουδέτερα χρώματα σε τζέλ.



Στα μανό βέβαια μου αρέσει να τα συνδυάζω με τα ρούχα μου γιατί αν την επόμενη φορέσω κάτι παράταιρο πολύ απλά τα ξεβάφω...

Ορίστε πάλι το αγαπημένο μου ρόζ χρώμα με ένα μανό που μου χει σβηστεί και η μάρκα και δε θυμάμαι καθόλου τι ήταν ήταν και δώρο φίλης άλλωστε.....
Έχω βάψει τα νύχια δυο στρώσεις και απλά το έχω διακοσμήσει με ένα αυτοκολλητάκι, περνώντας διάφανο μανό ως top coat για να μην ξεκολλήσει....



ελπίζω να σας έδωσα μια ιδέα για το επόμενο μανικιούρ σας....

2 σχόλια:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS