Σελίδες

glow box Ιουνίου

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015


Το έχω στα χέρια μου εδώ και πολλές μέρες, αλλά ήθελα πρώτα να τα δοκιμάσω και μετά να εκφέρω άποψη....και ξεκινάω λοιπόν με

Batiste/dry shampoo

Θεϊκό ξηρό σαμπουάν που σε σώζει πραγματικά. Ψεκάζεις στη ρίζα από απόσταση και μετά κάνεις μασάζ. Διώχνει τη λιπαρότητα και δίνει όγκο στα μαλλιά. Πολύ χρήσιμο προϊόν. Αγοράστε ένα να υπάρχει, πιστέψτε με δεν υπάρχει περίπτωση να μην το χρησιμοποιήσετε. Τα βρίσκετε στα hondos στην τιμή των 10,50 ευρώ τα 200 ml.


Bio oil/ Ξηρό λάδι περιποίησης

Περιέχει έλαια καλέντουλας, λεβάντας, δεντρολίβανου και χαμομηλιού. Μυρίζει τέλεια, απορροφάται αμέσως και κάνει δουλειά. Εγώ το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα, παλαιότερα το αγόραζα από το εξωτερικό. 
Το χρησιμοποιούσε επίσης ο αδερφός μου και η μητέρα μου, μόνο ο πατέρας γλίτωσε.

Τώρα το χρησιμοποιώ στο πρόσωπο γιατί περνάω μια μετεφηβική ακμή σε ήπια μορφή, έχω τελειώσει τη θεραπεία με αντιβίωση και κρέμα και κάθε βράδυ βάζω μια μικρή ποσότητα στο πρόσωπο για να φύγουν τυχόν σημάδια από τα σπυράκια.
Έχει φοβερή ενυδάτωση, ειδικά για αυτούς που έχουν keratosis pilaris, τα μικρά αυτά σπυράκια κατά μήκος των μπράτσων ή των μηρών. 
Μετά το μπάνιο, αλλά και κάθε μα κάθε βράδυ απλώνεται στην προβληματική περιοχή και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα.

Επίσης βοηθάει στις ραγάδες. Κανονικά προλαμβάνει τις ραγάδες, πχ σε μια εγκυμοσύνη, αλλά το έχω δοκιμάσει και σε υπάρχουσες ραγάδες, εννοείται δεν τις εξαφανίζει αλλά κάνει το δέρμα πιο ελαστικό. Πραγματικά αξίζει μια δοκιμή.


Erre due/ masks & scrubs

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ότι η erre due έχει και τέτοιου είδους προϊόντα, νόμιζα μόνο καλλυντικά.
Παρ όλα αυτά η δοκιμή ήταν καλή εμπειρία θα έλεγα, το απολεπιστικό με άρωμα φρούτων/φράουλα είναι μέτριο προς σκληρό, εμένα μου αρέσει να είναι έτσι, δεν μου αρεσουν τα απαλά. Η μάσκα από άργυλο καθαρίζει σε βάθος, κλασική μάσκα αλλά με σίγουρα αποτελέσματα. Ο άργυλος είναι φοβερό προϊόν.


Jane iredale/ just kissed  lip and cheek stain (forever peach)

Λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα χείλη και τα ζυγωματικά και το χρώμα που αφήνει εξαρτάται από τη χημεία της επιδερμίδας. Επίσης κοστίζει 26 ευρώ.
Μμμμμμ…το έβαλα…. ροδάκινο λέει…….αλλά εμένα μου μύριζε πορτοκάλι…..για να είμαι ειλικρινής δεν ενθουσιάστηκα ούτε στο ελάχιστο. Πέραν της κλασικής ενυδάτωσης στα χείλη…. Δεν ξέρω για πιο λόγο θα μπορούσα να δώσω 26 ερώ….. Δε νομίζω να το επιλέξω για μελλοντική αγορά.


Messinian spa/ body milk Ρόδι-μέλι

Εντάξει…απίστευτη ενυδάτωση, απίστευτο άρωμα, έχω ήδη αγοράσει το μεγάλο μπουκάλι. Πολύ ενυδατικό, πολύ απορροφητικό, πολύ απαλό. Είναι τέλειο και για after sun ενυδάτωση. Φανταστικό έχω να πώ και σε τιμή 5,9 ευρώ τα 300 ml.


Nuxe/ refreshing after sun lotion for face and body

After sun περιποίηση, που απορροφάται γρήγορα, δροσίζει και εννοείται ενυδατώνει. Εγώ το δοκίμασα μετά από solarium και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη. Νομίζω θα το επέλεγα ως after sun ενυδατικό. Κοστίζει 17 ευρώ τα 200 ml.


That’s all for now girls!!!!!can t wait to review more products!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS