Σελίδες

tip of the week

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015


Για τις φορές που σηκωθήκατε από το κρεβάτι και χαζεύατε το όμορφο δερματάκι σας πρωί πρωί , φρεσκαδούρες….και ξαφνικά βλέπετε ένα ωραιότατο, τεράστιο, κοκκινωπό σπυράκι.

Εγώ έχω εντρυφήσει στα εξής:

Νο 1. Οδοντόκρεμα, κατά προτίμηση βάλτε τη βράδυ για να έχει χρόνο να δράσει, διαφορετικά όσες περισσότερες ώρες την κρατήσετε τόσο καλύτερα.

Νο 2. Betadine, με ένα βαμβακάκι ταμπονάρετε πάνω στο ενοχλητικό σπυράκι και αφήστε το  να δράσει, το ξεραίνει σιγά σιγά.

Νο 3. Σταγόνες για τα μάτια, καλά ακούσατε, μια σταγόνα τη φορά σε μια μπατονέτα, 3 φορές τη μέρα, μέχρι να εξαφανιστεί.
Αυτό με τις σταγόνες το είχα δεί σε site του εξωτερικού και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν, «εντάξει μας κοροιδεύουν»….Πάω που λέτε να να πλύνω το  πρόσωπο μου και το μάτι μου πέφτει πάνω σε μια λοσιόν που μου την είχε συνταγογραφήσει ο δερματολόγος μου, γιατί είχα βγάλει πολύ μικρά σπυράκια, στο μέτωπο, τα μάγουλα και το ντεκολτε,την οποία λοσιόν μου τη έφτιαξαν στο φαρμακείο. Βλέπω την ετικέτα και γράφει τα εξής: dalacin, (πολύ γνωστή λοσιόν, από μικρή θυμάμαι τη χρησιμοποιούσε κατά καιρούς η μαμά μου),tobrex (κλασικές σταγόνες για τα μάτια), azyter(επίσης σταγόνες για τα μάτια).
Δοκιμάστε τις σταγόνες και θα με θυμηθείτε.

Νο 4. Λεμόνι, παίρνετε μια φέτα λεμόνι την τρίβετε πάνω στο σπυράκι, αφήνεται το χυμό για κανά 5 λεπτο και μετά αφαιρείτε με νερό. Το οξύ του λεμονιού, περάν της αντιβακτηριδιακής δράσης , ξεραίνει το σπυράκι και βοηθάει στην εξαφάνισή του.

Τώρα, αν έχετε σκοπό να βαφτείτε, πρώτα θα το ενυδατώσετε καλά, πχ με coconut oil, που κάνει θαύματα ή με απλή ενυδατική, μετά θα βάλετε στο συγκεκριμένο σημείο το πράσινο χρώμα από την παλέτα concealer, γιατί με αυτό το χρώμα εξουδετερώνουμε την οποιαδήποτε ερυθρότητα. Μετά τη βάση με το foundation σας κανονικά.

(Μεταβείτε Εδώ για περισσότερες πληροφορίες για το color corrector)

Αυτά για αυτή την εβδομάδα…ώρα να ετοιμάσω το επόμενο tip.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS