Σελίδες

Real technique Miracle Complexion Sponge

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015




Φανταστικό, φανταστικό, φανταστικό!

Έχει γίνει αναφορά σε όλα τα beauty blogs, αλλά θα το αναλύσω και γώ γιατί πραγματικά αξίζει να το δοκιμάσετε.



Ένα τέλειο σφουγγαράκι για το foundation με μόνο 6 ευρώ, και τέλειο dupe του beauty blender


Εγώ βάζω το foundation με μορφή κουκκίδας σε όλο το πρόσωπο και μετά ταμποναριστά και πιέζοντας, έρχεται το τέλειο αποτέλεσμα.

Είναι τέλειο για contouring/highlighting & blending και επειδή έχει την μύτη είναι ιδανικό για τη χρήση concealer  σε δύσκολα σημεία.

Εγώ το χρησιμοποιώ βρεγμένο, μου φαίνεται ότι  μου στρώνει το fountation καλύτερα, μπορείτε όμως να το χρησιμοποιήσετε και στεγνό.

Αγορά, πλέον σχεδόν από παντού, hondos, internet παντού.

Εμένα με βόλεψε τόοοοσο πολύ!!!!

Μέχρι και δώρο σε φίλες θα το κάνω!!!!!

Σας φιλώ!!!

2 σχόλια:

  1. κι εγω το χρησιμοποιω συνεχεια. ειναι φοβερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερή ανακάλυψη, αν και τώρα πλέον στα shephora το beauty blender με τις προσφορές το βρίσκεις στα 13 ευρώ..παρ όλα αυτά εγώ εμμένω σε αυτό.....

      Διαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS