Σελίδες

Κάτω Άκρα

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015




Χειμώνα καλοκαίρι, εγώ θεωρώ θα πρέπει το κάτω άκρο να είναι περιποιημένο. Και δεν εννοώ  βάψιμο νυχιών ή οτιδήποτε τέτοιο. Εννοώ την υγιεινή και την ενυδάτωση. Άλλωστε το χειμώνα είναι μια καλή ευκαιρία για αποτοξίνωση από τα μανό.

Εγώ στην αισθητικό για περιποίηση θα πάω μια φορά στις αρχές καλοκαιριού και αυτό λόγω σκληρύνσεων.

Λίγα λόγια για τις σκληρύνσεις. Οι σκληρύνσεις εμφανίζονται κυρίως στη φτέρνα, στα πλάγια του πρώτου και του τελευταίου δακτύλου και στα πέλματα κάτω από τα δάχτυλα. Είναι ουσιαστικά η συσσώρευση νεκρών κυττάρων που δημιουργείται από τα αγαπημένα μας  ψηλοτάκουνα τα στενά παπούτσια ή τη μη σωστή στάση σώματος, Παρ’ όλα αυτά το σώμα μας δημιουργεί τις σκληρύνσεις για να προστατεύσει το πόδι από τις υπερβολικές πιέσεις και την τριβή.

Η λύση που έχω βρει και εφαρμόζω εγώ; 


Gehwol med callus cream

Πωλείται για 10 ευρώ σε φαρμακεία, εγώ την αγοράζω από την αισθητικό μου.
Εφαρμόζω κάθε βράδυ στη φτέρνα. Το χειμώνα βοηθάει η κάλτσα και για το καλοκαίρι κάνω το γνωστό κόλπο με την κομμένη κάλτσα, έτσι ώστε να καλύπτεται μόνο η φτέρνα.
Για είμαι ειλικρινής στην αρχή την έβαζα ανελλιπώς, ήταν και καλοκαίρι, το χειμώνα λίγο ξεχνιόμουν. Μαλάκωσαν αρκετά και δεν χρειάζεται να τρίβω με τη λίμα ατελείωτες ώρες.




Tips

Κάθε φορά που βγαίνεις από το μπάνιο τρίψε τις φτέρνες σου με τη λίμα για λίγο, βοηθάει πολύ.

Πολύ σημαντική η ενυδάτωση, με προβληματικά ή όχι πόδια, επέλεξε ενυδατική σε μορφή butter ή κρέμας και όχι γαλακτώματος, γιατί είναι πολύ νερουλό.


Στην παραλία περπάτα ξυπόλητη στη άμμο, φυσική απολέπιση, μετά ενυδατική και είσαι έτοιμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS