Σελίδες

Nails

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

                                                                            orly beach cruiser


Ήρθε η ώρα για έντονα χρώματα!!!!

Τελευταίως θεωρώ ότι για να πετύχω το χρώμα που θέλω καθώς επίσης και τη διάρκεια στο χρώμα των νυχιών, έχω καταλήξει στο ότι θα πρέπει να πληρώσω κάτι παραπάνω. Σίγουρα έχω κάποια φτηνά μανό με ωραία χρώματα αλλά για να καταλήξω εκεί ξόδεψα πολλά περισσότερα.

Αγαπημένη μάρκα τον τελευταίο καιρό…. Orly και opi….
Είναι τσιμπημένη η τιμή, αλλά πρώτον, είναι τεράστια, δεύτερον δεν στεγνώνουν όσο καιρό και να το έχεις, τρίτον δεν ξεθωριάζει και δεν ξεβάφει το νύχι στις άκρες και ειδικά αν βάλεις top coat. Τέταρτον έχουν φοβερές αποχρώσεις….

Εδώ σας έχω της orly beach cruiser, ίσως να μοιάζει λίγο νέον, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα. Δεν είμαι φαν των νέον χρωμάτων, προτιμώ τα παστέλ. Αυτό όμως είναι φανταστικό χρώμα, ειδικά αν είστε μαυρισμένες.

Επίσης κάποια στιγμή θα σας πω για τα στρασάκια, τα αυτοκόλλητα κτλ όλα όσα έχω για τη διακόσμηση στα νύχια μου. 
Εδώ έχω τέσσερα απλά διάφανα στρασάκια τα οποία έχω κολλήσει με κόλλα για τα νύχια.


More infos για τα νύχια σε επόμενα posts……..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS