Σελίδες

Λιπαρά Μαλλιά

Κυριακή 3 Μαΐου 2015



Δε μας έφτανε το λιπαρό πρόσωπο, είναι και τα μαλλιά λιπαρά….
Να σας πω εγώ που έχω καταλήξει μετά από τόσα χρόνια που παλεύω με τη λιπαρότητα. Ένας, και βασικός τρόπος κατ εμέ, να ρυθμιστεί η λιπαρότητα είναι το λούσιμο, για να μην πω δυο, θα πω τρεις φορές την εβδομάδα…κοινώς όχι κάθε μέρα. Και πάντα, το ξέβγαλμα τουλάχιστον, με χλιαρό νερό, ποτέ καυτό, το ίδιο συμβαίνει εννοείται και με το πρόσωπο, το καυτό νερό παράγει λιπαρότητα.

Εννοείται πάντα σαμπουάν κατάλληλο για λιπαρά μαλλιά, με την έννοια ότι πχ δεν επιλέγω για μεταξένια και απαλά μαλλιά αλλά για μαλλιά με όγκο. Δεν μπορώ να πώ ότι έχω βρει κάποιο προϊόν που να μου ελαττώνει την λιπαρότητα, έχω βρει προϊόντα τα οποία δεν μου επιδεινώνουν  τη λιπαρότητα και μου δίνουν λίγο όγκο.

Η πρόσφατη μου ανακάλυψη;


Το σαπούνι  seanik της lush, www.lush.com.
Η δική μου αγορά ήταν από το e-bay αλλά μπορείτε και από to επίσημο site
Είναι κάπως ακριβό για σαμπουάν-σαπούνι, γύρω στα 15 ευρώ, αλλά όπως είναι λογικό η διάρκειά του είναι σαφώς διπλάσια από ένα σαμπουάν.

Μέχρι στιγμής, ενάμιση μήνα μετά, είμαι ευχαριστημένη και θα το ξανα αγόραζα.
Καθαρίζει πάρα πολύ καλά, εγώ επειδή έχω λίγα μαλλιά και όχι πάρα πολύ μακριά, κάποιες φορές δεν το περνάω δεύτερη φορά. Κάνει πάρα πολύ αφρό, τώρα πλέον έχω μάθει πόσο πρέπει να το τρίψω. Δεν μοσχομυρίζει άνοιξη-καλοκαίρι, αλλά η μυρωδιά του είναι οκ, έτσι και αλλιώς, όλο και καμιά μάσκα θα κάνω, όλο και κανένα conditioner θα βάλω, λαδάκι,  κτλ κτλ οπότε η μυρωδιά και να μην σας αρέσει καλύπτεται άνετα.

Η εταιρία έχει ένα σορό άλλα χειροποίητα προϊόντα για μαλλιά, σώμα και πρόσωπο.

Εγώ το προτείνω πάντως ως λύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS