Σελίδες

Μπερδεμένα Μαλλιά

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015


Σας έχω νέα κορίτσια μου!!!
Ναι εσάς λέω, εσάς με τα μπερδεμένα μαλλιά!!!
Θυμάστε τη διαφήμιση με το κοκκινομάλλικο κοριτσάκι να λέει:  «κάθε πρωί μαζί με μένα ξυπνάει και η ζούγκλα …

Εγώ με τον ύπνο δεν είχα πρόβλημα, τα έπιανα κοτσίδα αλλά μετά το λούσιμο……. δεινοπαθούσα, πραγματικά όμως. 
Μα να μην ξεμπερδεύει με τίποτα το μαλλί, βρε τι conditioner , τι μάσκα, τι λαδάκια τίποτα απολύτως……

Μέχρι που ανακάλυψα την tangle teezer

τη χτένα που μου έσωσε το μαλλί καταρχήν, και κατά δεύτερον χρόνο και χρήμα. 
Είναι μια χτένα με πλαστικά δόντια, μακριά και κοντά. Που όταν την πρωτοείδα, τα ψιλο έκλαψα τα 15 μου ευρώ, αλλά όταν τη χρησιμοποίησα άλλαξα κατευθείαν γνώμη. 


Παλαιότερα χρησιμοποιούσα τις κλασικές βούρτσες ή τις χτένες με τα πολύ μακριά δόντια η οποίες όμως μου έσπαγαν την τρίχα και μετέφεραν τους κόμπους από δώ και από κεί.
Τη δική μου την έχω ήδη δυο χρόνια, και τώρα μου στράβωσαν ελαφρώς τα δόντια και αυτό επειδή χτένισα επανειλημμένα τις συνθετικές μου τρέσες.

Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.

Τη δική μου την αγόρασα κλασικά από το e-bay αλλά έχει και αρκετά ελληνικά sites όπως


https://christiantete-eshop.gr/index.php?route=product/product&product_id=2158&ref=bestprice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS