Σελίδες

Ενυδάτωση Σώματος-Body Butter

Τρίτη 5 Μαΐου 2015


Καλοκαίρι έεερχεται θέλουμε ενυδάτωσηηηηη!!!!

Κάποια στιγμή είχα αγοράσει από τα body shop το shea body butter και είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ καταρχήν από το πόσο πολύ ενυδατώνει το δέρμα μου και μετά για την απίστευτη μυρωδιά του. Γενικά τα λατρεύω τα butters είτε είναι για σώμα είτε για χείλη.

Με το που μου τελείωσε έτυχε να βρεθώ Kων/πολη και βρήκα εκεί χριστουγεννιάτικη προσφορά, με άρωμα cranberry joy, επίσης τέλειο, νομίζω δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα.

Μου τελείωσε και αυτό, μετά πιάστηκα με το coconut oil που επίσης έχει φοβερή ενυδάτωση, αλλά θα ήθελα πραγματικά να το ξανα αγοράσω το butter και νομίζω ότι θα το κάνω.


Σε εμένα τουλάχιστον, το butter λειτουργεί πολύ καλά στο δέρμα μου. 

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS