Σελίδες

Lancome renergie multi lift-Αντιρυτιδική/συσφιχτική κρέμα προσώπου

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015


Η ώρα της πρόληψης!!!!!!



Όπως λέει και παροιμία, όποιος φυλάει τα ρούχα έχει τα μισά....

Η συγκεκριμένη, είναι μια κρέμα ημέρας που υπόσχεται ανόρθωση και επανασμίλευση στο περίγραμμα του προσώπου, μειώνει τις ρυτίδες, κάνει πιο σφριγηλή την επιδερμίδα και έχει αντηλιακή προστασίαs spf 15.

Θα τη συνιστούσα σε μεγαλύτερες ηλικίες ίσως , αλλά μια πρόληψη δεν κάνει ποτέ κακό ειδικά όταν είσαι στα 30+.

Εγώ τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά στο λαιμό και λίγο στο περίγραμμα του προσώπου από την κάτω μεριά. 

Για είμαι ειλικρινής, κάποιες γραμμές κατά μήκος στο λαιμό μου υπήρχαν ανέκαθεν, αλλά νομίζω με το πέρασμα του χρόνου ότι γίνονται όλο και πιο εμφανείς. Οπότε φροντίζω από τώρα.

Παρ όλα αυτά, θεωρώ ότι δύσκολα θα δω αποτέλεσμα, με την έννοια ότι η χρήση της για μένα είναι καθαρά προληπτική.

Δεν είναι λιπαρή και δεν την αισθάνομαι βαριά, εγώ τη βάζω πριν πέσω για ύπνο.

Τα 50ml είναι στην τιμή των 87,40 ευρώ. Πανάκριβη θα έλεγα, η αγορά της συμφέρει σε περίοδο εκπτώσεων και προσφορών.


***Και μια υπενθύμιση, ποτέ μα ποτέ χειμώνα, καλοκαίρι μη ξεχνάτε το αντηλιακό σας, ο ήλιος ευθύνεται για πολλές από της ρυτίδες  που έχετε ή θα εμφανίσετε, από το ντεκολτέ μέχρι το μέτωπο.

Αν κάποια τη χρησιμοποιεί καιρό, ας μας πει αν είδε αποτελέσματα.

Τα φιλιά μου!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS