Σελίδες

nyx shopping therapy

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016



Βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη και εννοείται δεν παρέλειψα να κάνω μια βόλτα από το κατάστημα της NYX
Τα τελευταία χρόνια έχω κατενθουσιαστεί με τα προϊόντα αυτής της εταιρείας. 


Αγόρασα ένα πλήρες σετ μακιγιάζ, από την αρχή μέχρι το τέλος.

Ξεκίνησα με ένα primer από τα καλύτερα primers που έχω δοκιμάσει….  


Εγώ επέλεξα το διάφανο γιατί δεν είχα κάποια ατέλεια να καλύψω.


Η σύστασή του είναι σε μορφή τζελ, το οποίο απορροφάται στο δευτερόλεπτο και αφήνει μια αίσθηση σα να έχετε τοποθετήσει ένα πέπλο πάνω στο πρόσωπό σας. 
Ιδανικό για λιπαρά πρόσωπα με διασταλμένους πόρους. Απλά εξαιρετικό.

Green: Το πράσινο primer, βοηθάει στη μείωση της ερυθρότητας της επιδερμίδας, πχ σε περιόδους έντονης ακμής. Το ίδιο συμβαίνει και με το color corrector όπου το πράσινο τοποθετείτε πάνω στο κόκκινο σπυράκι και το εξαφανίζει.

Levanter: Το μωβ χρώμα δίνει φωτεινότητα και μια ξεχωριστή λάμψη στα κιτρινωπά/χλωμά δέρματα.

Επόμενη αγορά το Matte liquid eyeliner. Έχω δοκιμάσει τα πάντα από catrice, ere due, mac, dust and cream, Maybelline, w7, μέχρι και του Dior…..της Nyx όμως δεν παίζεται…καταρχήν εγώ έχω hooded eyes, δεν ξέρω πως λέγεται στα ελληνικά, πέφτει κοινώς ελαφρά το βλέφαρο με αποτέλεσμα να μουντζουρώνομαι, πάντα, να μην έχει διάρκεια το eyeliner, να επιλέγω αδιάβροχα που ενώ μουντζουρώνομαι όταν πάω να ξεβαφτώ κοκκινίζει το μάτι από το τρίψιμο....

Η αγορά αυτή ήταν έπειτα από πολύ ψάξιμο και επιτέλους βρήκα αυτό που έψαχνα. 


Πρώτον είναι μάτ, δεύτερον είναι μαύρο πολύ, τρίτον δεν μουντζουρώνει και τέταρτον ένα περίεργο πράγμα αφαιρείται ακόμη και με μαντηλάκια ντεμακιγιάζ.

Ο μόνος μου ενδοιασμός ήταν ότι επειδή είναι τύπου μολύβι, έχει βουρτσάκι τρίχινο πολύ σταθερό, συνήθως τελειώνουν στο άψε σβήσε...με αυτό μπορεί να κλείνω και 5 μήνες και ακόμα "γράφει" όπως όταν το πρωτοάνοιξα.

Επόμενη αγορά εννοείται concealer που είναι το βασικό μου της nyx, απλά κατά καιρούς κάνω και δοκιμές άλλων εταιρειών. 
Το hd photogenic concealer wand το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και έχει ποικιλία σε αποχρώσεις, εγώ επιλέγω το beige


Σε αυτή τη σειρά βγαίνει και το color corrector δείτε πληροφορίες εδώ


Το concealer είναι πολύ σταθερό, χωρίς να μπαίνει στις λεπτές γραμμές κάτω από το μάτι, χώρια ότι είναι dupe της Nars.


Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη, μπορεί να είναι και η 5η φορά που το ξαναπαίρνω. 

Η επόμενη αγορά αφορά αφορά το σετάρισμα του coscealer και δεν είναι άλλη από την high definition finishing powder.


Όταν το βλέπεις τρομάζεις…. Πολύ ασπρίλια… είναι λίγο επικίνδυνο προϊόν αν παρασυρθείς… γι αυτό θέλει προσοχή. Είναι η λεγόμενη translucent powder, για το τελείωμα κάτω από τα μάτια κυρίως, έτσι ώστε να έχετε μια επιπλέον φωτεινότητα. Βάζετε αρκετό προϊόν το αφήνετε λίγο να σετάρει το concealer  και μετά αφαιρείτε ξεσκονίζοντας. 
Φοβήθηκα να πάρω απευθείας την loose powder την HD Studio powder, αλλά νομίζω όταν τελειώσω αυτήν θα τις δώσω μια ευκαιρία.

Ένα ρόζ ρούζ μου έλειπε και επέλεξα το baked blush.Εδώ μπορώ να πω ότι λίγο απογοητεύτηκα, αλλά για να μιλήσω πιο σωστά απογοητεύτηκα από την επιλογή μου.  


Το χρώμα που επέλεξα, είναι το ladylike, είναι πολύ ανοιχτό ροζ με γυαλάδα και θέλει πολύ ώρα μέχρι να αποδώσει όμορφα. Για το καλοκαίρι είναι ιδανικό γιατί έχει ελαφριά απόδοση στο χρώμα.
Για χειμώνα καλό είναι να επιλέξετε κάτι πιο σκούρο.

Εννοείτi ότι δεν θα παρέλειπα να αγοράσω ένα setting spray, έχω κάνει και αναλυτικό post, για δείτε εδώ.

Υπάρχουν δύο επιλογές… αναλόγως με  το τι ζητάτε. Υπάρχει το τελείωμα dewy και το matte. Το matte καταλαβαίνετε όλες τι εννοεί, τώρα το dewy είναι τελείωμα πιο «δροσερό», πιο ενυδατωμένο … Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε......


Εγώ για παράδειγμα με λιπαρό δέρμα εννοείται ότι επέλεξα το ματ. 

Κάποιες με ξηρό η μικτό δέρμα μπορούνε κάλλιστα να επιλέξουν το dewy που θα τους δώσει μια έξτρα φρεσκάδα χωρίς λιπαρότητα όμως. 
Από τα πιο οικονομικά finishing spray… 

Για το τέλος άφησα και κάτι πολύ χρήσιμο...τα χαρτάκια για τη λιπαρότητα...σωτήρια...ειδικά για το καλοκαίρι ή για περιπτώσεις που είστε πολλές ώρες βαμμένη. 
Τα blotting paper είναι κάτι σαν ριζόχαρτο που απορροφά τη λιπαρότητα είναι επίσης κάτι που κουβαλάω μέσα στην τσάντα μου.


Εκπληκτική ανακάλυψη, φοιτήτρια θυμάμαι, τα χρησιμοποιούσα, νομίζω ήταν τα μπλέ της clean and clear.

Η Nyx, έχει διάφορες επιλογές για να διαλέξετε, όπως το μαύρο που αγόρασα εγώ και είναι για αφαίρεση λιπαρότητας,



το μωβ χρώμα που είναι και πάλι για τη λιπαρότητα αλλά σχετίζεται και με τις κοκκινίλες στο δέρμα, το πράσινο τσάι με εκχυλίσματα τσαγιού για μάτ όψη και τέλος το σομόν, που θα με βόλευε και αυτό, θα το αγοράσω την επόμενη φορά όμως, που αφαιρεί τη λιπαρότητα από τη ζώνη του ταφ χωρίς να αλλοιώνει το μακιγιάζ.



Πού πάμε χωρίς κραγιόν, ή ένα lipgloss βρε αδερφέ.
Αυτό που διάλεξα είναι τύπου lip gloss, μεγάλης διάρκειας, το liquid suede cream lipstick και είναι σταθερό, δεν πάει πουθενά είτε φας είτε πιεις, είναι ελαφρώς στεγνό, κάτι που δε μου άρεσε, δεν γίνεται κομμάτια αλλά το ήθελα πιο ενυδατικό σίγουρα.


Χρώμα επέλεξα το pink lust…αρκετά ρόζ, στα όρια του νέον, αλλά μπορώ και το ανακατεύω με άλλα χρώματα αν θέλω να το σκουρύνω κάπως.

Εεεε δε θα έφευγα χωρίς μολύβι για το lip gloss….H σειρά slide on lip pencil έχει μεγάλη ποικιλία σε χρώματα. Είναι ελαφρώς μαλακά μολύβια, τα οποία άνετα φοριούνται και ως κραγιόν. 


Πολύ όμορφα χρώματα με απίστευτη διάρκεια. Εγώ επέλεξα το disco rage.

Κραγιόννν...κλασική αξία, χρόνια τώρα, είναι από κραγιόν που πραγματικά τα τελειώνω...velvet matte lipstick. Σας έχει τύχει ποτέ να τελειώσετε κραγιόν; 

Αυτή τη φορά επέλεξα το Bloody mary mls 18, ένα φουξιοκόκκινο χρώμα, φθινοπωρινό και χειμωνιάτικο και καλοκαιρινό...ότι θες....

  

Φανταστικό, έντονο χρώμα, ενυδατικό, ματ, δεν πάει πουθενά...είναι απλά τέλειο.


Ε και για το τέλος, άφησα τη σκιά. Φέτος με ένα σωρό γάμους επέλεξα να αγοράσω, τη loose peral eye shadow. Αυτές οι σκιές, παρ όλο που λένε περλέ, δεν έχουν καμία σχέση με το κλασικό περλέ. 

Εγώ πήρα την ultra pearl mania, που είναι σαμπανιζέ, και η απόδοση της φανταστική. 


Μπορεί να χρησιμοποιηθεί έτσι όπως είναι αλλά για καλύτερο αποτέλεσμα βάλτε λίγο νερό σε ένα ποτήρι και βουτήξτε το πινέλο σας ή ψεκάστε με το fix+ της mac το πινέλο σας, πάρτε λίγη σκιά κάντε μια γραμμή σε μια επίπεδη επιφάνεια ή το χέρι σας ανακατέψτε και απλώστε… φανταστικό αποτέλεσμα.

Αυτά λοιπόν ήταν τα νέα μου...περιμένω γνώμες και απόψεις...για τα προιόντα ή για όποια άλλο θέλετε εσείς....

Τα φιλιά μου!!!!!

3 σχόλια:

  1. Δεν έχω ακόμα δοκιμάσει τίποτα απο Nyx αλλά θέλω πολύ!!! Τα χαρτάκια για την λιπαρότητα φαίνονται τέλεια και το κραγιόν πολύ εντυπωσιακό χρώμα!!! Να τα χαρείς όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ κοριτσι!!!!πραγματικα αν σου δωθει η ευκαιρια, εχει φανταστικα προιοντα..μεχρι στιγμης κανενα δεν μ εχει απογοητευσει...τα φιλια μου!!!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου :) Να τα χαρείς όλα!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS