Σελίδες

Yves Rocher

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Γειά σας, γειά σας….. 

Το καλοκαιράκι μπορεί να τελείωσε, αλλά δεν μας σταματάει από το να το νοσταλγούμε ευχάριστα κάθε φορά που κάνουμε ντούζ.



Εγώ για τις διακοπές μου είχα επιλέξει δυο, ένα με άρωμα κόκκους καφέ από τη Βραζιλία που είναι πραγματικά λες και βουτάς σε μια κούπα καφέ και το άνθος μανόλιας από Κίνα. 

Είχε τόσες επιλογές που δεν ήξερα τι να διαλέξω, εντωμεταξύ έκανα την παραγγελία μου μέσω μιας φίλης, και τα παρέλαβε η μαμά μου για να μου τα δώσει, τα μύρισε και ενθουσιάστηκε, περίμενε να τα τεστάρω και παρήγγειλε και αυτή τώρα. 

Έχω να πώ ότι το τέστ το περάσανε με επιτυχία,!!!!
Είναι σε μορφή κρέμας, που μου αρέσει γιατί δίνει ενυδάτωση, το άρωμα κρατάει αρκετά, είναι φυτικής προέλευσης και χωρίς parabens.

Σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα!!!!
Καλά για την τιμή δε…δεν το συζητώ, 2,90ευρώ μόνο.

Εύγε Yves Rocher!!!

Αποδράστε λοιπόν όσο διαρκεί το ντους σας!!!! Μπορείτε να επιλέξετε από Γαρδένια της Πολυνησίας – Καφέ από τη Βραζιλία - Αμύγδαλο από την Καλιφόρνια - Άνθος βαμβακιού από την Ινδία - Λουλούδι λοτού από το Λάος - Ρόδι Ισπανίας και ένα σωρό άλλα….

Επίσης χρησιμοποιώ εδώ και καιρό το απολεπιστικό με κόκκους και δυο μάσκες των τριών λεπτών, μια με ρόδι και μια με λεμόνι και είναι φανταστικότατες.Σας ετοιμάζω post...

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS