Σελίδες

shimmer-illuminator

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015


Helloooo Girlz!!!!!!


Καλοκαιράκι και ασορτί με το μαύρισμα πάνε και οι γυαλάδες....... Εγώ τις αγαπώ τις γυαλάδες και το χειμώνα....Αποφεύγουμε έχουμε πει όμως τις υπερβολές, παν μέτρον άριστον.....


Οι γυαλάδες χρησιμοποιούνται σε συγκεκριμένα μέρη του προσώπου και όχι παντού, μη βγείτε σαν την πυγολαμπίδα....



Αν το προϊόν σας είναι compact, με ένα πινέλο βεντάλια απλώνεται ομοιόμορφα στην ποσότητα που πρέπει. Τώρα αν δεν έχετε βεντάλια, κάνει ένα ευρώ από e bay....

Η αλλιώς, αν χρησιμοποιείτε stick, εφαρμόζετε κατευθείαν στην περιοχή και ταμπονάρετε με τα δάχτυλα, το ίδιο ισχύει για οποιοδήποτε υγρό shimmer ή illuminator.


Τώρα τα σημεία είναι τα εξής: Μέτωπο στο κέντρο

                                           Κατα μήκος της μύτης
                                           Στα κόκαλα στα μάγουλα
                                           Κάτω από το φρύδι
                                           Πάνω από το φρύδι, (φανταστείτε ένα νοητό ανάποδο c στην περιοχή γύρω από το μάτι)
                                           Στο πηγούνι
                                           Πάνω από τα χείλη





Παλιότερα χρησιμοποιούσα για πολύ καιρό ένα από τη sephora....το οποίο δυστυχώς σταμάτησε να βγαίνει και δεν έχω κρατήσει καν χρώμα, όνομα τίποτα.....




Το επόμενο που ξεκίνησα να φοράω είναι από την collection 2000 η απόχρωση copa cambana. 


Είναι σε μορφή stick, είναι εύχρηστο και έχει πολύ ωραίες αποχρώσεις, είναι οικονομικό και βέβαια σταμάτησε και αυτό να βγαίνει. Δεν μπορώ να το βρω πουθενά, το είχα αγοράσει από το e bay.

Αυτό που δοκιμάζω τώρα είναι της e.l.f., είναι σε σωληνάριο και έχει επίσης πολλές αποχρώσεις.Εγώ έχω διαλέξει το lilac petal.



Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι είναι κολλώδες και δεν αναμιγνύεται (blending) τόσο εύκολα όσο θα ήθελα. 

Εγώ βάζω λίγο στο δάχτυλο και ταμπονάρω στα σημεία του προσώπου που σας ανάλυσα παραπάνω.

Είναι αρκετά "γυαλιστερό" και στις φωτογραφίες γράφει τέλεια...το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος, κάνει 2 ευρώ χι χι χι...και όμως μόνο 2 ευρώ....
Εγώ το αγόρασα από i-herb, εδώ
Τα μεταφορικά είναι γύρω στα 3 ευρώ και έχει πολύ ωραία προϊόντα κυρίως φυτικά. 

Επίσης θα έχετε έκπτωση χρησιμοποιώντας τον κωδικό WFR990 και επίσης 5 δολάρια μείον στην πρώτη σας αγορά.


Ένα άλλο προϊόν που το αγόρασα σκεπτόμενη αυτή τη χρήση είναι η πέρλες της avon. 



Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσαν γιατί κοκκίνιζαν αρκετά. Αφού τελείωνα το μακιγιάζ με ένα πολύ φουντωτό πινέλο περνούσα όλο το πρόσωπο απαλά, ίσα ίσα για μια γυαλάδα, αλλά μου άλλαζε πολύ το χρώμα. Μετά σκέφτηκα να το κάνω τύπου compact. 
Έκανα λοιπόν θρύψαλα τις πέρλες, έριξα λίγες σταγόνες καθαρό οινόπνευμα, περίμενα να στεγνώσει...το αποτέλεσμα του εγχειρήματος ήταν πολύ καλό, αλλά πάλι για τη δουλειά που το θέλω δεν κάνει. 
Παρ όλα αυτά, το χρησιμοποιώ ως ρούζ...σε αυτό είναι πολύ καλό με καλύπτει γιατί έχει και το shimmer μέσα και φωτίζει ωραία.

Ας πάμε τώρα στα shimmers-illuminators που έχω ματιάσει και θα κάνω την έρευνα αγοράς μου γιατί είναι πραγματικά πανάκριβα.... Το καλό όμως είναι ότι η προσφερόμενη ποσότητα είναι αρκετή, δεν χρησιμοποιείς πολύ εκ των πραγμάτων, οπότε η διάρκειά του θα είναι μεγάλη.

Το number one για μένα είναι το champagne gold της becca, το οποίο ξεκίνησε σε συνεργασία με την jacklyn hill, από το you tube, η οποία είναι make up artist, και για μένα είναι η καλύτερη youtuber ever!!!!!


Στο χρωματισμό είναι αυτό ακριβώς που ψάχνω...είναι ΤΕΛΕΙΟ....!!! Κοστίζει βέβαια η τελειότητα του γύρω στα 50 ευρώ....αλλά... θα το σκεφτώ...

Το δεύτερο που μου έχει μπει στο μάτι είναι της laura mercier το face illuminator spellbount... Φανταστικό επίσης...

(Η φωτογραφία δεν είναι δική μου, αλλά είναι τόοοσο τέλεια)

Η τιμή του κυμαίνεται εκεί στα ακριβά επίσης, 40 ευρώ. Φανταστική δουλειά από όσο έχω δεί στο you tube!!!Εγκρίνεται!!!

Περιμένω νέα σας να μου πείτε εσείς τι χρησιμοποιείτε!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS