Σελίδες

MAKEUP REMOVERS / ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Γεια σας, γεια σας...πριν ξεκινήσω, να σας πω ότι έχω πολύ καλή δικαιολογία που έλειψα ολόκληρο το καλοκαίρι.....
Πραγματικά δεν είχα καθόλου χρόνο...παρ όλα αυτά ...τις συλλογές μου τις ετοίμασα.....

Το θέμα μας για σήμερα είναι τα προϊόντα ντεμακιγιάζ. Έχω δοκιμάσει τόοοσα πολλά με το πέρασμα των χρόνων, από γαλακτώματα, λοσιόν, μαντηλάκια, γάντια και ότι νέο κυκλοφορούσε κατα καιρούς.


Πάντα ήθελα ένα προιόν για ντεμακιγάζ ματιών και άλλο ένα για το υπόλοιπο πρόσωπο. 
Τα τελευταία χρόνια, επειδή χρησιμοποιώ αδιάβροχο eyeliner, αλλά και επειδή το λάδι θρέφει τις βλεφαρίδες επιλέγω για τα τα μάτια προϊόντα με διφασική δράση που περιέχουν λάδι. Δεν χρησιμοποιώ το ίδιο προιόν για το υπόλοιπο πρόσωπο γιατί το δέρμα μου είναι λιπαρό με τάσεις ακμής, οπότε δεν θα ήθελα να το υπερφορτώσω με τέτοιου είδους ντεμακιγιάζ, αφού έτσι κι αλλιώς μετά πλένω και ενυδατώνω σχολαστικά την επιδερμίδα μου.

Πάμε να δούμε τι έχω χρησιμοποιήσει τον τελευταίο καιρό για την αφαίρεση του μακιγιάζ στα μάτια.


Lancome Bi facil, στα 35 ευρώ ευρώ τα 120ml. Πολύ καλό προϊόν, αφαιρεί με μια κίνηση πραγματικά το αδιάβροχο μακιγιάζ, χωρίς να αφήνει κατάλοιπα λιπαρότητας. Ο λόγος που σταμάτησα να το αγοράζω και περιμένω κάθε φορά τις εκπτώσεις είναι όπως καταλάβατε οικονομικός. Βρίσκω εξίσου καλά προϊόντα με χαμηλότερη τιμή.

L oreal eye&lip, επίσης για αδιάβροχο μακιγιάζ, για μάτια αλλά και χείλη, επίσης διφασικό, έμεινα πολύ ευχαριστημένη, ο λόγος που το άλλαξα ήταν για να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη.



Garnie express 2 σε 1 για τα μάτια, έχω κολλήσει τους τελευταίους μήνες, με τη garnier, ξεβάφει αμέσως και κάνει το πολύ 4,50 ευρώ. Πολύ καλό προϊόν.

Erre Due, ότι πιο χάλια έχω δοκιμάσει ποτέ. Δεν αφαιρούσε όχι το αδιάβροχο, αλλά ούτε καν το απλό μακιγιάζ. Δεν θα σας το συστήσω.

Sephora waterproof makeup remover, επίσης δεν είναι καλό, δεν μου ξέβαψε ποτέ ολοκληρωτικά τα μάτια, πάντα ξυπνούσα με μάτι κοάλα.


A-Derma Sensiphase, μέχρι που τα χάρισα στη μαμά στο τέλος, δεν μου άρεσε καθόλου, σαν μια απλή λοσιόν, χωρίς ιδιότητες, χωρίς να αφαιρεί το μακιγιάζ, καλά δε για τα μάτια δε το συζητώ...απ όσο είδα όμως...έχει αλλάξει η συσκευασία, και θεωρώ ότι ίσως αλλάξανε και τη σύσταση.

Klorane bleuet, απαλό ντεμακιγιάζ, πολύ καλό για το πρόσωπο, εφαρμόζεται και στα μάτια, εμένα δε με καλύπτει, αλλά για το πρόσωπο το συστήνω.



Bioderma, sebium H2O, από τα νεράκια που δοκίμασα, για μένα είναι οτι καλύτερο πρώτον αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ, δεύτερον έχει πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμής, διαρκεί πάααρα πολύυυ καιρό, τρίτον σας το συστήνω ανεπιφύλαχτα.




                   

Korres, πάμε στα μαντηλάκια τώρα. Εύκολη λύση, και πολύ πρακτική, μου αρέσει να τα χρησιμοποιώ, αρκεί να είναι καλά εμποτισμένα. Του κορρέ και το ρόδι αλλά και οι πρωτεΐνες γάλακτος είναι φανταστικά. Είναι πολύ απαλά, είναι βαμβακερά και δεν είναι σαν εμποτισμένο χαρτί. Κάποια στιγμή είχα επιλέξει το άρωμα άγριου τριαντάφυλλου, και αυτά κατέληξαν στη μαμά μου, τι τραβάει και αυτή  γυναίκα....μύριζαν πραγματικά χάλια...εγώ δε είμαι φαν και του τριαντάφυλλου και υπέφερα. 



Pom Pon μαντηλάκια για όλους τους τύπου δέρματος, διαλέγετε αυτό που σας ταιριάζει. Είναι οικονομικά και αποτελεσματικά.



Nivea, έχω δοκιμάσει το λευκό και είναι αρκετά καλό. Μυρίζει απαλότητα και αφαιρεί το μακιγάζ, είναι οικονομικό και είναι μια καλή λύση.



Μάλλον η Garnier μου ταιριάζει. Τα αγάπησα τα ματηλάκια της. Είναι σούπερ απαλά, πολύ καλά εμποτισμένα και με απαλό άρωμα. Εξαιρετικά, σας τα προτείνω. Εγώ χρησιμοποιώ το ροζ.




Johnson's, διαλέγετε και δοκιμάζετε...έχει μεγάλη ποικιλία,  από τα καλά μαντηλάκια και αυτά, σε ικανοποιητική τιμή. Το ροζ είναι για αδιάβροχο μακιγιάζ, το ίδιο και το γαλάζιο, είναι απαλό, το πράσινο είναι για λιπαρές επιδερμίδες και το λιλά για κάθε τύπο επιδερμίδας.,




Γαλακτώματα, δεν πολυχρησιμοποιώ για να είμαι ειλικρινής, γιατί κάθε φορά που ξεβάφομαι πλένω και ενυδατώνω το πρόσωπό μου.


      

Παρ όλα αυτά του κορρέ και της la roche posay που δοκίμασα είναι φανταστικά...αφαιρούν το μακιγιάζ αλλά και ενυδατώνουν παράλληλα. Το άρωμά τους σου αφήνει μια αίσθηση καθαριότητας. 


Demak up, μην το δοκιμάσετε καν, υγρασία μηδέν, είναι σαν να ξεβάφομαι με χαρτομάντηλο. Δεν μου άρεσαν καθόλου. Δεν θα τα ξανα αγοράσω σίγουρα.

Glov, δεν μπήκα στον πειρασμό να το αγοράσω, καταρχήν γιατί μου φαίνεται πανάκριβο,στα 20 ευρώ



Δεν ξέρω γιατί αλλά, νομίζω ότι θα πρέπει να το πλένω όλη την ώρα, δε νομίζω ότι μπορώ να ξεβαφτώ να το αφήσω λερωμένο και να ξανα ξεβαφτώ. 

Αφήστε που εγώ πετσέτα δε χρησιμοποιώ όταν πλένομαι, λόγω ακμής, δεν νομίζω να χρησιμοποιήσω τώρα...αυτό όμως που δοκίμασα, ως dupe της makeup eraser 



το οποίο tips ανακάλυψα στο internet, είναι οι πετσέτες microfiber από jumbo,



πραγματικά κάνουν 50 λεπτά η μία, τις έβρεξα και μου καθάρισαν με τη μια όλο το μακιγιάζ στο πρόσωπο και τα μάτια, θα είμαι ειλικρινής το αδιάβροχο μέρος,δεν το ξεβάψανε τελείως..παρ όλα αυτά ενθουσιάστηκα.... Σε περιπτώσεις όπως σήμερα για παράδειγμα, τώρα που το σκέφτομαι, που ξέχασα να αγοράσω βαμβακάκια, είναι μια καλή λυση...χαχχααχχα

Επίσης μπορείτε να δείτε εδώ τα πάντα, για τα νεράκια micellar.


Αυτά είχα να σας πω λοιπόν, για σήμερα...ραντεβού σε λίγες μέρες ε διαγωνισμό!!!!!!




4 σχόλια:

  1. πολυ ωραιες οι πετσετούλες. θα ηθελα να δοκιμασω και το glov! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θεωρώ λίγο υπερεκτιμημένο, όσον αφορά τη σχέση ποιότητας τιμής..αλλά πραγματικά σ ενθουσιάζει η απαλή αίσθηση και το ότι αφαιρεί αρκετά καλά το μακιγιάζ

      Διαγραφή
  2. θα συμφωνήσω για τα μαντηλάκια από Garnier μου έχουν ταιριάξει και εμένα και τα προτιμώ σε κανένα ταξιδάκι! να δοκιμάσεις και λάδι καρύδας για ντεμακιγιάζ κάνει πολύ καλή δουλεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα έχεις απόλυτο δίκαιο πως το ξέχασα να συμπεριλάβω...?εγώ το παίρνω απο i herb. αφαιρεί εξαιρετικά το μακιγιάζ...στα μάτια κάνει τέλεια δουλειά το αποφεύγω στο πρόσωπο λόγω λιπαρότητας...αλλά οι ξηρές επιδερμίδες θα σωθούν...

      Διαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS