Σελίδες

Μάσκα Μαλλιών-organic coconut oil

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015


Ευχάριστα νέα!

Αυτό το λάδι καρύδας βρε παιδί μου, θαυματουργό, να το φάς, να το πιείς να πασαλειφτείς με αυτό από πάνω μέχρι κάτω.

Σήμερα έχουμε ως θέμα τα μαλλιά…..  Να σας ενημερώσω ότι το μαλλί μου έχει τάσεις λιπαρότητας ανέκαθεν είχε, και χωρίς όγκο, ανέκαθεν δεν είχε, και κανένα χτένισμα δεν κρατάει και λεπτή τρίχα, και γενικά δεν το λες και πλούσιο. 


Γι αυτό λοιπόν  και έχω δοκιμάσει ένα σωρό προϊόντα.
Για να είμαι ειλικρινής, θαύματα μην περιμένετε οι έχοντες τέτοιο τύπο μαλλιού, αλλά μια βελτίωση υπάρχει και αυτό αξίζει να σημειωθεί.

Ας μπούμε στο ψητό...


Λοιπόν ,το Coconut oil είναι οργανικό λάδι καρύδας (όχι ακριβώς λάδι, είναι ουσιαστικά η λευκή εσωτερική σάρκα της καρύδας), το λιώνουμε στα χέρια μας, αυτό μετατρέπεται σε λάδι, (φανταστείτε το εσωτερικό της σοκολάτας bounty) και το απλώνουμε κατά μήκος των μαλλιών, ΟΧΙ στη ρίζα, για ευνόητους λόγους. Το καλύτερο θα ήταν να την κρατήσουμε τη μάσκα ένα ολόκληρο βράδυ, αν δεν είναι εφικτό όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα. Για τον ύπνο, πιάνετε τα μαλλιά σας σε στυλ ντομάτας και τα τυλίγετε με σελοφάν διάφανο, στρώνετε και μια πετσετούλα στο μαξιλάρι και είστε μια χαρά. Πραγματικά μετά από περίπου δυο μήνες χρήσης, και πιο λαμπερά έγιναν τα μαλλιά μου, και είχα και ντεκαπάζ παρακαλώ, και δεν είχα και τόση ψαλίδα.

Τώρα για όσες δεν αντιμετωπίζουν θέμα με τη λιπαρότητα, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν από τη ρίζα μέχρι τις άκρες με την ίδια διαδικασία που αναφέρθηκε πιο πάνω. Κάνουμε επίσης καλό μασάζ στη ρίζα.

Επίσης το coconut oil  μακραίνει το μαλλί, λένε, και δείχνει και πιο υγιές. Δυστυχώς δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί απ την ώρα που το ξεκίνησα έχω κουρευτεί δυο φορές τουλάχιστον, γιατί άλλαξα δυο φορές  χρώμα στα μαλλιά μου, οπότε προσωπική άποψη δεν έχω επί του θέματος.

Εγώ όταν χρησιμοποιώ φυσικές μάσκες, βάζω conditioner μετά το ξέβγαλμα, όταν χρησιμοποιώ μάσκες του εμπορίου, προφανώς επειδή είναι πιο «βαριές» δεν χρησιμοποιώ.
p.s. Για τις χρήσεις του coconut oil θα ανεβάσω αναλυτικό post γιατί έχει πολλά οφέλη η χρήση του.

Η αγορά η δική μου έγινε από το iherb. Σας παραθέτω το link

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS