Σελίδες

Λευκά Δόντια

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015





Εμένα η μαμά μου πάντα μου έλεγε μαγειρική σόδα. Αφού τελειώσω με το βούρτσισμα όπως είναι βρεγμένη η οδοντόβουρτσα, ρίχνω μαγειρική σόδα,
βουρτσίζω απαλά και ξεπλένω. 
Μία φορά την ημέρα.

Τιμή δεν έχω ιδέα, αλλά όπως καταλαβαίνετε, πόσο να χει μια σόδα;

Δεύτερη λύση, στην οποία κατέφυγα ήταν οι ταινίες της crest 3D, white luxe professional effects, τις είχα παραγγείλει από εξωτερικό. 



Τα δικά μου δόντια έχουν μια ευαισθησία και το λέει ξεκάθαρα ότι άτομα με ευαισθησία, δεν μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν. 
Έτσι και έγινε. Εμένα με ενόχλησαν πάρα πολύ τα δόντια μου φορώντας τες και 1-2 που περίσσεψαν τις χάρισα σε μια φίλη. 

Αν δεν έχετε ευαισθησία, πιστέψτε με, το καταλαβαίνετε αν έχετε ή όχι, μην τις χρησιμοποιήσετε, αν πάλι δεν έχετε είναι πολύ καλές και εύχρηστες.

Τιμή κοντά στα 30 ευρώ

Στη λύση που έχω καταλήξει τώρα είναι του Dr Georges dental white, πάλι από εξωτερικό. 
Είναι ένα τζελ που το απλώνεις στα μασελάκια και το φοράς για  μισή ώρα δυο φορές την ημέρα και σε 2-3 εβδομάδες βλέπεις τα αποτελέσματα. 


Η συντήρηση γίνεται βουρτσίζοντας απλά τα δόντια με το ίδιο τζέλ.


Εννοείται πως τα δικά μου δόντια δεν αντέχουν δυο μισάωρα με το τζελ γιατί έχω ενοχλήσεις μετά. Χώρια ότι είναι χρονοβόρο.


Εγώ το χρησιμοποιώ μέρα παρά μέρα για 10-15 min. Δουλειά κάνει, να σας πω την αλήθεια, απλά θα μου πάρει πολύ καιρό….και δεν με ενοχλεί καθόλου εδώ που τα λέμε.

Δεν θα ήθελα απ τη μια βδομάδα στην άλλη να γίνω με το δόντι κατάλευκο.


Τιμή γύρω στα 30 Ευρώ

Αν έχετε δοκιμάσει κάτι άλλο, πραγματικά μ'ενδιαφέρει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS