Σελίδες

Από τη Χίο με αγάπη!!!

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017


Είμαστε στα μέσα του καλοκαιριού και αυτήν την περίοδο τα ντουζάκια πάνε σύννεφο.... Γι αυτό και για σήμερα σας έχω review για τα mastiha shop.



Μη σας ξεγελά ο τίτλος...μακάρι να ήμουν στη Χίο....
Δυστυχώς αργεί ακόμη η άδεια μου αλλά η φιλενάδα μου δε με ξέχασε ούτε στις διακοπές της...

Το δωράκι μου λοιπόν είναι ένα αφρόλουτρο με μαστιχέλαιο και αλόη, με τέλεια μυρωδιά μαστίχας.



Δίνει τέλεια ενυδάτωση και εννοείται ότι έχει μόνο φυτικά συστατικά.  

Κάνει ωραίο αφρό και νομίζεις πραγματικά ότι κάνεις ντούζ βουτηγμένη στη μαστίχα. 

Μου άρεσε αρκετά θα έλεγα…..θα το αγόραζα σίγουρα.

Αυτό που μετάνιωσα είναι ότι σέρφαρα δεν αγόρασα και το body butter. Και πόοοοσοοο τα λατρεύω τα body butters… είναι άλλη υπόθεση.

Νομίζω όμως ότι θα την κάνω την αγορά μου.

Απ΄ όσο είδα στο site τους  το butter περιέχει βούτυρο καριτέ, αγαπημένο καριτέ, μαστιχέλαιο, αμυγδαλέλαιο, και κόκκινο σταφύλι. 



Βάζω στοίχημα ότι θα χει τέλεια ενυδάτωση

Ένα άλλο προϊόν που ήρθε επίσης μέσα στο πακετάκι μου είναι ένα χειροποίητο σαπούνι από φυσική γλυκερίνη και αιθέρια έλαια. Δεν περίμενα να έχει έντονο άρωμα...αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει άρωμα καθαριότητας, πολύ απαλό και εννοείται ότι περιέχει και μαστίχα. Είναι για πρόσωπο και σώμα με εξυπηρετεί πολύ στα ταξίδια...σίγουρα θέλεις μια ενυδάτωση μετά αλλά μου άρεσε αρκετά.

Εκτός από το site μπορείτε να κάνετε like στη σελίδα εδώ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS